Ofis Taşımacılığı büro taşımacılığı hizmetlerinde ücretsiz eksperrtiz personeli tarafından taşınacak eşyanın olduğu işyerinde hazırlamış olduğu rapor doğrultusunda eşyanın boyutu ve çeşidi, taşıma işlemini gerçekleştirecek personel sayısı, kullanılacak ambalaj malzemeleri , ve kullanılacak araç belirlenmekte bu raporlara yazılmakta taşıma hizmetini yapmadan önce tüm personel ile toplantı yapılıp taşıma için bir plan hazırlanmaktadır.
Arnavutköy Ofis Taşıma
Hazırlanan plan dahilinde kırılacak eşyalar sağlam ambalaj malzemeleri ile ambalajlanmakta kolilenip özel olaarak işaretlenme ya da açıklama yazılarak diğer eşyalardan aryıştırılmaktadır. Büro mobilyalarının ustalar tarafından sökülmesi gene yerinde ustalar tarafından monte edilmesi, evrakların dosyaların ayrı ambalajlanması, bilgisayar ve elektronik cihazların özel ambalajlanması sağlanır. Büroda kasa var ise taşıma yaptıran firmanın gözetiminde bir personeli molmak zorundadır.
Arnavutköy ofis taşımacılığı firması Kurumsal taşımacılık hizmeti altında verdiği bu hiznette en önce taşınacak malzemeleri yerinde tespit edip Taşınacak malzemelerdeki hasar ve olumsuz durumları belirler. Eşyanın durumuna göre bir taşıma programını tespit eder. Şirketin iş Konusuna ve yer durumuna göre planlama yapar. “Özenver Nakliyat“ şirketle karşılıklı Tarih ve saat konusunda anlaşma sağladıktan sonra eşyası taşınacak firmaya taşımada kullanılacak malzemeleri sevk eder.
Ofis Taşımacılığı Büro Taşıma İşlemleri
Taşıma hizmet öncesi ücretsiz olarak sunulan, taşıma planı yapılması ve eşyanın hacminin, türünün, konumunun tespiti buna göre fiyatlandırılması için ekspertiz hizmeti ile başlar. Bu planlama dahilinde işler. Daha önceden hazırlanan plana müşterinin memnuniyetini sağlamak adına bazzı abnlık çözümler üretir. Taşımayı güven içinnde geçirömmesi için müşteriye kolaylıklar sunar. Ofis taşımacılığı bizim işimiz.